Pocketkedjan: Paket 8 mottaget

Idag fick jag hem det sista paketet i pocketkedjan. Jag ser ut att vara den sista människan i världen eller så som inte har läst Sommarboken än, så jag är jätteglad över att den hann fram till mig. Bröderna Benzinis spektakulära Cirkussshow ser även den otroligt intressant ut. Flertaliga tack Cia för alla böcker jag har fått!

De böcker som har slutat upp hos mig är de här, suddigt och kornigt i vanlig ordning:


Och finns din bok inte bland dem så kanske den finns hos Marita som jag har skickat vidare till.

Nu har jag massor av bra böcker hemma att läsa och borde stå mig hela hösten

4 kommentarer :

  1. Tack själv! Det har varit roligt att skicka till dig, en utmaning varje gång :)

    SvaraRadera
  2. Du lyckades alldeles utmärkt med att välja böcker tycker jag :) Ser framemot att läsa de jag inte har hunnit med än

    Jag tyckte med det var knepigt att hitta rätt böcker att ge. Men väldigt kul!

    SvaraRadera
  3. Kul att Sommarboken hamnade hos någon som behövde den! ;-)

    SvaraRadera
  4. Det tycker jag med! Det var väldigt vad bra skick det var på den med, för att ha varit hos så många händer tidigare... Ser det som en hint om att det är dags för mig också att ha läst den :)

    SvaraRadera