Pocketkedjan: Paket 7 mottaget

Tack, jag blev väldigt glad för böckerna den här månaden. Speciellt den ena som jag har velat läsa riktigt länge nu, men aldrig kommit ihåg i att inskaffa.

Förra månaden fick jag boken Att stänga det öppna samhället av Anders R. Olsson. Jag borde verkligen lära mig att skriva mina recensioner i samband med att jag läser ut böckerna, och fortfarande har dem tillgängliga i minnet, men jag ska göra ett försök på att få ihop en kommentar på den i dagarna.

Den andra boken var John Fowles Illusionisten, som jag verkligen vill läsa. Den ligger framme och väntar på en dag då den inte ser så tjock ut, när jag har några fria dagar som jag kan ägna helt åt läsning.

3 kommentarer :

  1. Illusionisten är grymt bra! En av mina absoluta favoriter!
    Så bli inte alltför avskräckt av tjockleken, den kommer nog läsas ut i ett nafs. :)

    SvaraRadera
  2. Att stänga det öppna samhället har sitt ursprung hos mig. Jag tänkte att den borde vara intressant för många av oss i den så kallade bloggosfären!

    SvaraRadera
  3. @Anna: Vad skönt, den ser ut att vara väldigt bra! Ska mota på mig själv här :)

    @fullbokhylla: Tack, jag uppskattade läsningen av den :)

    SvaraRadera