Pocketkedjan: Paket 1 mottaget

Paketet var en ren fröjd att öppna och jag jublade inombords när jag såg vilka böcker det innehåll. Ett varmt tack till Ex libris Cia! Jag har än så länge inte läst något av författarnas verk men de har funnits i bakhuvudet. Speciellt den ena av författarna har jag tänkt ta mig ett närmare djupdyk i och det är fullt möjligt att jag får göra så även med den andra (innehållet i den här boken har helt lyckats undgå mig). Jag kommer att sätta i mig dem med en gång!

Boktitlarna och recensionerna dröjer jag med tills nästa månad, efter att jag klurat ut vilken som ska skickas vidare. Jag tror det kommer att bli svårt att välja, båda känns spontant som bra böcker som förtjänar att bli lästa.

1 kommentar :

  1. Hej!
    Tack för bokpaketet. Jag hade ingen av böckerna tidigare. Jag är nyfiken på att läsa båda.

    SvaraRadera