Pocket&Trix: Bokpaket 3

Idag har det tredje och sista paketet i vårens Pocket&Trix omgång kommit. Jag får säg att min bokvän har varit jätte duktig på att ta in min boksmak trots att våra bokintressen skiljer sig åt. Jag kommer verkligen att sakna dina paket i brevlådan!

Månadens paket såg ut så här:
...Och innehöll boken En kort berättelse om traktorer på UKRAINSKA av Marina Lewycka. Boken passar perfekt den här månaden då anhalten i Lyrans jorden-runt-resa är just Östeuropa. Med i paketet fanns servetter, lakritsgodis, ytterliggare exlusivt norrländskt godis och ett vykort. Jag fick skynda mig att ta bilden innan lakritspåsen sprättades upp :D Den andra godispåsen ska jag försöka hålla på ett tag till...ialla fall en dag eller så ;)

Jag vet inte om det är dags att avslöja sin givare än men med ledtråden på vykortet är jag ialla fall glad över att ha varit på rätt spår. Jag tyckte mig ha snappat upp något om denna bloggaren gällande ett intresse för just kattvykort (se förra månadens paket) och något om maskinskrivna adresslappar från dennes tidigare bokvän, som ledde mig på rätt väg. Fast jag hade inte vågat mig på en officiell gissning, men nu vet jag ...men håller på det ett tag :) Du ska ha ett stort tack !!! Dina paket har verkligen varit glädjande, håller på och läser ur förra månadens essäbok lite då och då när tid ges och det har verkligen varit skön läsning.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar