Pocket&Trix: Bokpaket 1

Härligt! Vad glad jag blev när jag hittade månadens gröna paket i brevlådan, och inte gjorde det mig besviken :) I avsaknaden av en digitalkamera har jag tagit bilden med webcameran på min netbook, i paketet låg: Boken Nattvakt, Lakritz polka, en vårig inköpslista att fästa på kylskåpet och ett vykort med en hälsning från min hemliga bokvän. Boken var för mig tidigare okänd och verkar helt i min smak, en spänningsroman där människor är en minoritet och varulvarna har övertaget. Den kommer absolut att läsas den här månaden, förmodligen redan efter att jag blivit klar med Bläckhjärta som jag håller på med nu, tillsammans med godiset som ser ut som perfekt bokläsar godis (matchandes bokomslaget och alllt). Kylskåpsblocket åker upp direkt för att få mig att glömma bort snön som ligger kvar utanför fönstret. Tusen tack! Jag ser redan fram emot nästa paket, tills dess ska här njutas av det här första :)

3 kommentarer :

  1. hemlig bokvänmars 09, 2009

    Åh, vad glad jag blir att paketet uppskattades och att boken var ny för dej!

    SvaraRadera
  2. Tack igen, jag är väldigt nyfiken och otålig på att börja läsa boken :) ..och på att få börja äta godiset som jag lovat mig själv att inte röra förrens boken är öppnad och första meningen läst

    SvaraRadera
  3. Lakritspolka och svartvitt omslag - det börjar likna temapaket här!
    ;-)

    SvaraRadera